ODÓN ELORZA PARTICIPA EN LA I JORNADA ERNEST LLUCH SOBRE CONFLICTES I PAU

• ODÓN ELORZA PARTICIPA EN LA I JORNADA ERNEST LLUCH SOBRE CONFLICTES I PAU
L'alcalde Sant Sebastià, Odón Elorza, el passat 18 de juny va impartir la conferència Ciudades vascas para la convivencia, al Club INFORMACION d'Alacant. La seva participació s'inscriu dins de la I Jornada sobre Conflictes i Pau, organitzada per la Universitat d'Alacant (UA) i la Fundació Ernest Lluch. A la seu d'Alacant de la UA, prèviament, havia tingut lloc la inauguració de la jornada amb la ponència ¿Es todavía viable un estado palestino?, a càrrec de Ignacio Alvarez-Ossorio, professor del Departament de Filologies Integrades de la UA. Posteriorment, la jornada va prosseguir en el Club INFORMACION, on Odón Elorza hi va intervenir acompanyat de Salvador Salort, professor titular d'Història de les Institucions Econòmiques de la UA, i del rector Ignacio Jiménez Raneda.