PRESENTACIÓ DE LA GUIA DE MEDI AMBIENT I SOSTENIBILITAT APLICATS ALS ESPORTS NO OLÍMPICS

• <P>PRESENTACIÓ DE LA <EM>GUIA DE MEDI AMBIENT I SOSTENIBILITAT APLICATS ALS ESPORTS NO OLÍMPICS </EM></P>
El passat dimarts 22 d'abril al Museu Olímpic i de l'Esport va tenir lloc la presentació de la Guia de Medi Ambient i Sostenibilitat, Aplicats als Esports No Olímpics, corresponent al treball guanyador de la Beca d'Investigació Sobre l'Esport 2007. En el marc d'aquest acte es va atorgar la Beca 2008 al projecte presentat per l’equip de recerca format per la Dra. Núria Puig, el Dr. Gaspar Maza i la Sra. Cati Gómez, que porta per nom Esport, intervenció educativa i exclusió social. Un estudi de casos.Posem a l'abast de totes les persones interessades en l'adquisició de la Guia de Medi Ambient i Sostenibilitat, Aplicats als Esports No Olímpics, l'edició en PDF.