Patxi López i Miquel Iceta visiten la Fundació Ernest Lluch

• 20161125_185339.jpg
 Amb l'acte sobre 'Diàleg i pau, 5 anys sense la violència d'ETA' celebrat divendres passat, la secció local del PSC de Vilassar de Mar va organitzar per cinquè any consecutiu el seu particular homenatge a Ernest Lluch, amb la col·laboració de la Fundació. Per a l'ocasió es va comptar amb la participació d'en Patxi López, diputat al Congrés i ex-lehendakari i d'en Miquel Iceta, primer secretari del PSC, els quals van visitar la Fundació i varen signar en el Llibre d'Honor de la Fundació atesa la seva vindicació de la figura i obra d'Ernest Lluch.