•   PREMI ERNEST LLUCH A LA CONVOCATÒRIA D'AJUTS A PROJECTES DE RECERCA CLÍNICA I EN SERVEIS SANITARIS 2008
Dins del marc de la convocatòria d'ajuts a projectes de recerca clínica i en serveis sanitaris que gestiona l'Agència d’Avaluació de Tecnologia i Recerca Mèdiques (AATRM), s'atorgarà el Premi Ernest Lluch a aquell projecte que hagi estat prèviament seleccionat per ser finançat sempre que, entre els seus objectius, s'incloguin aspectes relacionats amb l’economia de la salut. El premi, que està dotat amb una quantitat de 5.000 euros, serà atorgat pel Departament de Salut, per iniciativa de la Direcció General de Planificació i Avaluació i en col·laboració amb la Fundació Ernest Lluch.