PRESENTACIÓ DEL TREBALL PREMIAT AMB LA I BECA DE RECERCA ERNEST LLUCH

• PRESENTACIÓ DEL TREBALL PREMIAT AMB LA <STRONG>I BECA DE RECERCA ERNEST LLUCH</STRONG>
Es publica en català (Pagès Editors) i en castellà (Editorial Milenio) el llibre Nacionalisme econòmic i comerç Mediterrani. Pensament i acció de la Junta de Comerç de Barcelona (1763-1847), de Laura Calosci. Aquest és el primer llibre que Pagès Editors i la Fundació Ernest Lluch publiquen a resultes dels treballs premiats amb la Beca de Recerca Ernest Lluch. La presentació d'aquest llibre va anar a càrrec del Sr. Jordi Valls, president de l'Autoritat Portuària de Barcelona i va tenir lloc, el passat dijous 3 de maig de 2007 al Museu d'Història de Catalunya, en el marc de l'acte Beca de Recerca-Homenatge a Lluís Argemí.