Presentació del llibre "Desde la margen izquierda" a Castelló

• IMG_9990baixa.JPG
El passat dijous 7 de juny  va tenir lloc la presentació del llibre Desde la margen izquierda de Ximo Azagra i Joan Romero.L'acte es va celebrar al Saló Social de la Fundació Caixa Rural Castelló "San Isidro", i va comptar amb la particiàció dels autors del llibre i d'Amàlia Nàcher (com a representant de la Fundació Ernest Lluch-secció valenciana) i d'Andrés Recalde (Degà de la Facultat de Dret i Economia de la Universitat Jaume I de Castelló.