RECEPCIÓ DEL PREMI ESPECIAL MEDICAL ECONOMICS

• RECEPCIÓ DEL PREMI ESPECIAL MEDICAL ECONOMICS
El passat dijous 28 de gener, el vicepresident Enric Lluch va rebre el Premi Especial del Jurat, que la revista Medical Economics - Espanya, va atorgar a Ernest Lluch (in memoriam). La concessió d'aquest guardó es va realitzar en el marc de l'acte anual de lliurament de premis que organitza Medical Economics, a Madrid. Per a l'ocasió es va comptar amb la presència de l'ex-ministre de Sanitat, D.Julián García Vargas, qui va fer una emotiva glosa d'Ernest Lluch, el seu predecessor al capdavant del Ministeri de Sanitat. La Fundació Ernest Lluch vol agrair públicament la consideració i decisió de Medical Economics per haver concedit aquest premi a Ernest Lluch a títol pòstum.