Recull d'imatges de la jornada de Portes Obertes a l'Arxiu Ernest Lluch i Martín

• IMGP7454.JPG
 Divendres passat 10 de juny va tenir lloc la jornada anual de portes obertes al'Arxiu municipal de Mar i a l'Arxiu Ernest Lluch i Martín, en el que s'ha consolidat com una activitat conjunta de difusió del patrimoni documental i arxívistic que es conserva en les dependències municipals ubicades en el soterrani de l'edifici de la Biblioteca Ernest Lluch de Vilassar de Mar.

En la present visita als arxius es va comptar amb la presència de l'alcalde de Vilassar de Mar, Damià del Clot, així com d'altres convilatans, a més de les "gironines" Anna Martín, cosina d?Ernest Lluch, i Maria Àngels Cabarrocas.