Reflexions en profunditat sobre la gestió sociosanitària en els últims anys de la vida

Curs d'Estiu UIMP 2016 - Encuentro Ernest Lluch

• IMG-20160708-WA0003.jpg
El divendres 8 de juliol es va posar punt i final al Xè Encuentro Ernest Lluch que té lloc cada any al Palacio de la Magdalena (Santander) i que forma part del programa dels cursos d'estiu de la UIMP. El seminari d'enguany s'ha centrat en Societats envellides: els reptes de gestió sociosanitària en els últims anys de la vida i ha tractat aquesta qüestió d'una manera transveral, incidint en aspectes econòmics, sociològics i demogràfics.

Fruit de la col·laboració entre la Fundació Ernest Lluch i la Fundació Gaspar Casal, el programa del seminari es nodria de reconeguts experts que van complir amb escreix les expectatives ghenerades per uns assistents també a l'alçada de les circumstàncies i format per responsables tècnics i polítics de l'àmbit socio-sanitari, professionalss de la medicina  i acadèmics. De la Fundació Ernest Lluch hi assistiren el vicepresident i tresorer, Josep Maria Carreras; el director, Ferriol Sòria; i el  patró Jaume Puig que hi va participar com a ponent.

A continuació, enllacem els articles publicats per l'equip de premsa de la UIMP i que fan referència a la intervenció de la catedràtica de Sociologia, María Ángeles Durán (Madrid, 1942) que va tenir lloc el dijous 7 de juliol. Així com, un breu apunt de la cloenda del curs, del divendres 8 de juliol.