REPENSAR L'ECONOMIA I LES FORMES DE VIDA

• REPENSAR L'ECONOMIA I LES FORMES DE VIDA

En el marc de l'exposició Ernest Lluch, l’esforç per construir un país, que s'exhibeix al Palau Robert de Barcelona fins el proper 14 de juny, la Fundació Ernest Lluch i la Generalitat de Catalunya promouen algunes activitats paral•leles en homenatge a Ernest Lluch, com n’és exemple la Conferència-Col•loqui: Repensar l’economia i les formes de vida, a càrrec dels professors Manuel Castells, Xavier Vives i de Joan Trullén. L’acte es va celebrar el passat dimarts 19 de maig a l’auditori de les Cotxeres del Palau Robert, amb un èxit d’assistència i participació del públic assistent.