RESSÒ DE L'ACTE DE PRESENTACIÓ A MADRID

• RESSÒ DE L'ACTE DE PRESENTACIÓ A MADRID

El passat dimecres 18 d'abril, en el Centre Cultural Blanquerna i en un acte presidit per la Vicepresidenta del Govern espanyol, Dña. María Teresa Fernández de la Vega, va tenir lloc la presentació de la Bibliografia i del primer volum de la Miscel·lània acadèmica d'homenatge a Ernest Lluch, a Madrid. Les intervencions dels senyors Raimon Martínez Fraile, delegat de la Generalitat de Catalunya a Madrid, i Enric Lluch, vicepresident de la Fundació Ernest Lluch, varen precedir la presentació de sengles obres a càrrec del catedràtic emèrit d'història econòmica de la Universitat de Barcelona, Dr. Jordi Nadal i Oller. En una sala plena de gom a gom i amb nodrida presència dels mitjans de comunicació, el públic assistent va poder gaudir d'un acte que va permetre incidir en la vida i obra d'Ernest Lluch.