Ressò del III Memorial Ernest Lluch Blaugrana a Olot

• P1010786baixa.JPG
El passat divendres 15 de març va tenir lloc a l’Esplai la Caixa d'Olot una nova edició del Memorial Ernest Lluch Blaugrana, que organitza la Penya Barcelonista d'Olot i Comarca amb el suport de la Fundació Ernest Lluch.

L'acte d'enguany va reunir per a l'ocasió a l'exjugador del FC Barcelona Francisco "lobo" Carrasco i l'empresari radiofònic Justo Molinero. Ambdós convidats varen dirigir-se al públic assistent amb afecte i sentides paraules relacionades amb la figura d'ernest Lluch, la diversitat com a una característica dels valors socials i comunitaris del barcelonisme. Un sentiment compartit per tots els presents en l'acte que va comptar també amb la presència del directiu del FC Barcelona, Jordi Moix, i del periodista i vice director del Mundo Deportivo, Francesc Perarnau, a més del vicepresident de la Fundació Ernest Lluch, Enric Lluch, i del president de la Penya Barcelonista d'Olot i Comarca, Miquel Vila.

Ressò a la premsa

Des d'Olot TV es va cobrir l'acte aixícom els preparatius previs. A continuació enllacem els dos vídeos relacionats:
L'acte també va tenir repercussió a la premsa escrita:
  • Mundo Deportivo