S'ATORGA LA II BECA ERNEST LLUCH DE RECUPERACIÓ DEL PATRIMONI MUSICAL

• S'ATORGA LA II BECA ERNEST LLUCH DE RECUPERACIÓ DEL PATRIMONI MUSICAL
La Comissió Cultural de la Fundació Ernest Lluch, constituïda com a jurat, ha avaluat els projectes presentats en la convocatòria de la II Beca Ernest Lluch de Recuperació de Patrimoni Musical, i per unanimitat ha decidit atorgar la beca al treball: Tomàs Milans i Godayol (Canet de Mar, 1672 - Girona, 1742), Biografia i obra compositiva, presentat per Josep M. Gregori i Jordi Rifé.

Adjuntem el Comunicat oficial de concessió. L'acte públic d'atorgament de la II Beca, va tenir lloc el passat dimarts 16 de desembre al Museu d’Història de Catalunya, en el marc del tradicional Acte anual de la Beca de Recerca Ernest Lluch.