S'ATORGA LA V BECA DE RECERCA ERNEST LLUCH.

• S'ATORGA LA V BECA DE RECERCA ERNEST LLUCH.
La Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch, constituïda com a jurat, ha avaluat els projectes presentats en la convocatòria de la V Beca de Recerca Ernest Lluch, i per unanimitat ha decidit atorgar la beca al treball:  Inversiones españolas en América Latina 1980-2006, presentat per Eloi Serrano Robles.

El dimarts 16 de desembre de 2008 al Museu d’Història de Catalunya, va tenir lloc l'Acte anual de la Beca de Recerca, en el marc del qual es va fer públic el veredicte del jurat respecte aquesta V convocatòria, i el guanyador de la Beca de l'any passat, Julio Martínez Galarraga, va fer lliurament de la recerca Un índex de producció industrial per al país valencià (1861-1935), que es publicarà a finals del 2009. A més de l'acte d'atorgament de la beca, enguany es va presentar la publicació La Conferència dels Tres Comuns (1697-1714). Una institució decisiva en la política catalana, d'Eduard Martí (guanyador de la III Beca de Recerca).