SANTANDER, NOU DESTÍ DE LA EXPOSICIÓ SOBRE LLUCH

• SANTANDER, NOU DESTÍ DE LA EXPOSICIÓ SOBRE LLUCH

El Palau de la Magdalena acull des d'ahir a la tarda (16 de juliol) l'exposició-homenatge a Ernest Lluch, rector de la Universitat Internacional Menéndez Pelayo (UIMP) entre els anys 1989-1995, un polític que, segons l'alcalde de l'Ajuntament de Barcelona, Jordi Hereu, "va creure en la llibertat i la va defensar fins al final dels seus dies". Així ho va indicar en l'acte de presentació de la mostra Ernest Lluch, l'esforç per construir un país, on també hi va assistir el rector de la UIMP, Salvador Ordóñez; el president de la Fundació Ernest Lluch, Fabian Estapé; el vicepresident de l'esmentada fundació, Enric Lluch, i el director general de Difusió Corporativa de la Generalitat de Catalunya, Jordi Fortuny.