Se signa un conveni de col·laboració amb la UV

• Se signa un conveni de col·laboració amb la UV
Esteban Morcillo, rector de la Universitat de València, i Lluís Maria de Puig, vicepresident de la Fundació Ernest Lluch,  aquest dimarts passat van signar un conveni per a la realització conjunta d'activitats de divulgació, formació i recerca. Entre les iniciatives que es posaran en marxa destaquen la promoció de seminaris i cursos, la col·laboració entre les dues entitats per aprofundir en la formació i el desenvolupament d'investigacions o la promoció de convenis específics entre la Fundació Ernest Lluch i departaments o grups de recerca de la Universitat.