Seminari al Palau Insausti d'Azkoitia - In memoriam d'Ernest Lluch

Seminari sobre L'economia política i la creació de l'esfera pública a la Il·lustració europea

• FotoActe.jpg
Èxit del seminari acadèmic en record d'Ernest Lluch, celebrat a l'Institut Internacional Xabier Maria de Munibe d'Estudis del Segle XVIII. El Seminari se celebrà del 23 al 25 de setembre, al Palau d'Insausti, a Azkoitia, a la seu de l'Institut, i va tenir com a directors els professors Jesús Astigarraga i Javier Usoz (ambdós de la Universitat de Saragossa).

Per copsar el ressò i èxit del seminari podeu accedir als següents enllaços de la premsa basca (Diario Vasco):