• SIGNATURA DEL CONVENI DE COL·LABORACIÓ ENTRE LA FUNDACIÓ ERNEST LLUCH I L'AJUNTAMENT DE VILASSAR DE MAR
El vicepresident de la Fundació Ernest Lluch, Lluís Maria de Puig, i l'alcalde de Vilassar de Mar, Joaquim Ferrer, varen signar  un conveni de col•laboració entre la Fundació Ernest Lluch i l’Ajuntament de Vilassar de Mar amb el propòsit de reforçar i eixamplar els lligams entre ambdues institucions i mitjançant el qual es formalitza la cessió a deu anys i renovable, de la seu de la Fundació en la seva ubicació actual (Edifici Biblioteca Ernest Lluch, carrer de Santa Eulàlia 66-80). Aquest acte va tenir lloc en els instants previs a la sessió ordinària de Patronat de la Fundació Ernest Lluch, que va tenir lloc el passat divendres 19 de març de 2010.