I CONFERÈNCIA ANUAL ERNEST LLUCH A CÀRREC DEL GOVERNADOR DEL BANC D'ESPANYA

• <STRONG> I CONFERÈNCIA ANUAL ERNEST LLUCH A CÀRREC DEL GOVERNADOR DEL BANC D'ESPANYA</STRONG>

El proper dijous 17 de maig a les 12:30 hores al Paranímf de la Universitat de Barcelona, el Governador del Banc d'Espanya, Sr. Miguel Fernández Ordoñez, oferirà la conferència El contexto exterior de la economía española. Per aquesta sessió organitzada per la Fundació Ernest Lluch i Caixa Catalunya, amb la col·laboració de la Universitat de Barcelona i la Generalitat de Catalunya, es comptarà amb la participació del Sr. Antoni Castells, Conseller d'Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya. Acte de lliure accés i gratuït.