JOSEP DOLCET GUANYA EL I PREMI LLUCH DE RECUPERACIÓ DEL PATRIMONI MUSICAL

• <STRONG>JOSEP DOLCET </STRONG>GUANYA EL I PREMI LLUCH DE RECUPERACIÓ DEL PATRIMONI MUSICAL
El passat 27 de novembre de 2006, la Comissió Cultural de la Fundació Ernest Lluch formada per Jaume Busqué, Montserrat Lamarca, Josep Lloret, Jordi Maluquer, Mario Romeo i Montserrat Vall-Llosera, i Jaume Claret com a secretari, va constituir-se com a a Jurat del I Premi de Recuperació del Patrimoni Musical Ernest Lluch. Com a tal, va decidir atorgar, per unanimitat, aquesta primera edició del premi al senyor Josep Dolcet i Rodríguez pel seu projecte "Domènec Terradellas, un compositor europeu".
Tot lloant la gran qualitat dels diferents projectes presentats així com la vàlua dels aspirants, la tria final es justifica per l'idoneïtat del compositor escollit que s'ajusta perfectament als objectius plantejats en les bases del concurs. En segon lloc, hi ha l'interés i atractiu del propi Terradellas i la seva obra. I, finalment, se subratlla el rigor de la tasca duta a terme fins ara pel senyor Dolcet i l'indubtable rellevància del seu currículum acadèmic i professional, garanties pel futur del seu treball. A banda, el Jurat vol deixar constància de la seva satisfacció i orgull per la qualitat de tots els projectes presentats, tot encoratjant als seus autors perquè s'acullin a futures edicions.