Tancament convocatòria: Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques

Fi del termini de recepció de treballs de recerca: 10 de maig.

• cartellweb1.jpg
La convocatòria del VIII Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques restarà oberta fins aquest divendres 10  de maig, termini de lliurament dels treballs de recerca que hi opten. Com cada any es premia el millor treball de recerca desenvolupat per alumnes de Batxillerat, en qualsevol disciplina de les Ciències Socials i Polítiques realitzat durant el present curs acadèmic, en els centres de Secundària públics, privats o concertats de Catalunya.

Podeu consultar-ne les bases, aquí