Torre-Pacheco recorda a Ernest Lluch

Acte institucional de l'Ajuntament de Tore-Pacheco en el 30è aniversari de la Llei General de Sanitat impulsada per Ernest Lluch

• IMG_8285.JPG
El passat dissabte 4 de juny, la localitat murciana de Torre-Pacheco va organitzar un acte en record a Ernest Lluch que va comptar amb la participació del vicepresident dela Fundació ernest Lluch, Enric Lluch Galera, qui va fr els honors de descobrir la placa commemorativa del llegat ministerial d'Ernest Lluch, en el context commemoratiu del 30è aniversari de l'aprovació de la Llei General de Sanitat.

A l'acte hi participaren: Antonio León, alcalde de Torre-Pacheco; Verónica Martínez, regidora de Serveis Socials; Enric Lluch Galera, vicepresident de la Fundació Ernest Lluch. y Tomás Fernández, director-gerent Área VIII Salud.

D'aquest acte n'han parlat a: