Un concert per al record

• concertCBSA-45.JPG
Unes 700 persones van assistir el passat 11 de juny al primer “Concert per al record” organitzat per Cementiris de Barcelona. Aquest acte es va celebrar al Fossar de la Pedrera del cementiri de Montjuïc en memòria de totes les persones enterrades als diferents cementiris de la ciutat durant l’any 2009. Durant l’acte es va recordar que aquest any farà 10 anys de l’assassinat d'Ernest Lluch i com a final varen tocar “L’Adàgio per l’Ernest Lluch” dirigit des del piano per la seva autora: Bàrbara Granados.

Accediu al vídeo de la peça de Barbara Granados: "Adagio per l'Ernest Lluch"