Un tast del diàleg sobre la política d'infraestructures protagonitzat per César Molinas i Ginés de Rus

Tercer diàleg del cicle de diàlegs sobre 'Reforma econòmica i cohesió social' celebrat ahir, 1 d'octubre

• DeRusiMolinasbaixa.JPG
Ginés de Rus i César Molinas ens exposen els principals arguments esgrimits en el diàleg que ahir protagonitzaren en el CaixaForum de Barcelona, en el que fou el tercer diàleg del cicle. Amb el títol de 'Les polítiques en infraestructures a examen', ambdós economistes varen repassar el que han suposat les darreres inversions en infraestructures bo i incidint en els excessos comesos i l'excessiu intervencionisme polític i ideològic en decisions tècniques que haurien de contemplar la relació cost-benefici.