VALORS CÍVICS I VIDA I OBRA D'ERNEST LLUCH

Xerrada amb els alumnes de 1r ESO IES Ernest Lluch

La Fundació Ernest Lluch col·labora amb l'IES Ernest Lluch, per tal d'aprofundir amb el treball que realitzen els alumnes de l'Institut sobre la vida i obra d'Ernest Lluch.
El proper dimarts 8 d'abril a les 15:30 hores, el vicepresident de la Fundació, Sr. Enric Lluch i l'adjunt a Direcció, Sr. Ferriol Sòria, realitzaran una xerrada amb els alumnes de 1r d'ESo de l'Institut Ernest Lluch de Barcelona. Aquesta xerrada promoguda pel mateix Institut es vincula amb el treball que, els alumnes d'aquest, estan realitzant sobre la figura d'Ernest Lluch i que servirà per aprofundir en la coneixença del personatge i els valors cívics que el caracteritzaren.