Vídeos del Cicle de Diàlegs 2017 sobre 'Democràcies Violentades'

Les 8 sessions dels di'alegs d'enguany al Palau Macaya editats en video

• ImatgeVideosDialeg.jpg
Dimarts 3 d’octubre de 2017 – 19.00
Violència a Europa Són compatibles democràcia, estat de dret i violència?
  •  Michel Wieviorka. Codirector del Collège d’Études Mondiales, director d’estudis de l’École des Hautes Études en Sciences Sociales de París i director de la Maison de la Fondation des Sciences de l'Homme. •
  • Paul Taylor. Periodista i contributing editor a Político. Corresponsal i cap de la delegació de Reuters a Paris, Bonn, Londres, Berlin, Brussel.les, Teheran, Palestina/Israel (1986-2016).

Dimarts 10 d’octubre de 2017 - 19.00
Declivi democràtic i riscos polítics de la desigualtat econòmica Com s’aparta a la gent de la presa de decisions?
  • José Fernández-Albertos - Científic Titular de OPIS de l’Institut de Polítiques i Béns Públics del CSIC.
  • Belén Barreiro. Directora de MyWord i expresidenta del Centro de Investigaciones Sociológicas (CIS)

Dimarts 24 d’octubre de 2017
  *Posposat i celebrat el 19 desembre 2017
Diversitat i contra-diversitat Convivència i qualitat democràtica a Europa
  • Xavier Martínez-Celorrio
  • Gemma Pinyol. Cap de l’Àrea de Migracions i Mobilitat a Instrategies. Investigadora associada del GRITIM-UPF. Experta del Consell d’Europa al projecte Intercultural Cities.

Dimarts 31 d’octubre de 2017 - 19.00

Evolució tecnològica i el seu impacte en les democràcies
  • Andrés Ortega Klein. Director del Observatorio de las Ideas i investigador associat del Real Instituto Elcano
  • Genís Roca. Fundador i president de RocaSalvatella.

Dimarts 7 de novembre de 2017 - 19.00

Quan s’acaba una democràcia? De la corrupció a la restricció de drets i llibertats
  • Fernando Vallespín - Catedràtic de Ciència Política a la Universidad Autónoma de Madrid.
  • Victor Lapuente. Professor del Department de Ciències Polítiques i research fellow al The Quality of Government Institute (QoG Institute), de la University of Gothenburg.

Dimarts 14 de novembre de 2017 - 19.00
Ciutadans sota vigilància Participació, seguretat i privacitat en les democràcies liberals
  • Jordi Puiggalí. Vicepresident d’Investigació i Gerent de Seguretat de Scytl Secure Electronic Voting, S.A.
  • Borja Adsuara. Professor, advocat i consultor. Expert en Dret i Estratègia Digital.

Dimarts 21 de novembre de 2017 - 19.00
Claus per a la lluita contra la radicalització violenta i el terrorisme
  • Carola García-Calvo. Investigadora del programa de terrorisme global del Real Instituto Elcano. Professora associada de la Universidad Pontificia Comillas
  • Dolores Delgado. Fiscal coordinadora contra el terrorisme gihadista a la Audiencia Nacional. Fiscal coordinadora de terrorisme internacional des del 2007.

Dimecres 13 de desembre de 2017 - 19.00
La degradació de la deliberació pública a les democràcies liberals Internet, informació i mitjans de comunicació
  • Iñaki Gabilondo – Periodista
  • Enric Juliana - Periodista