VITORIA ACULL L'EXPOSICIÓ SOBRE LLUCH

• VITORIA ACULL L'EXPOSICIÓ SOBRE LLUCH
El passat dijous 25 de setembre a la sala d'exposicions Áraba va tenir lloc l'acte d'inauguració de l'exposició itinerant Ernest Lluch, l'esforç per construir un país, que arriba a Vitoria després d'haver-se exhibit a Madrid, Saragossa, Sant Sebastià i Santander. L'acte, impulsat per l'Escola de Formació Tomás y Valiente i la Fundació Fernando Buesa, va comptar amb la participació de Patxi Lazcoz, alcalde de Vitoria-Gasteiz; Javier Rojo, president del Senat i patró de la Fundació Fernando Buesa; José Cuervo, delegat del Govern de la Generalitat de Catalunya a Madrid; Lluís Maria de Puig, president de l'Assemblea del Consell de Europa i vicepresident de la Fundació Ernest Lluch i, Enric Lluch, vicepresident de la Fundació Ernest Lluch.