Xavier Casals i Joaquim Nadal ens parlen de la política catalana davant la fi dels consensos de la Transició

X Jornada Ernest Lluch de Torroella de Montgrí

• IMGP4995_2.JPG
Amb la participació dels historiadors Xavier Casals i Joaquim Nadal, la jornada d'enguany es va estructurar a l’entorn de dues conferències marc i d’una taula rodona de debat amb participació del públic assistent, que des de punts de vista diferents però complementaris van explorar la situació política d'avui davant la fi dels grans consensos establerts en la transició democràtica.

Una reflexió plural i contrastada sobre quins varen ser els consensos vestits als anys 70 i prinicipis dels 80 i com aquests s'han anat esberlant i quines conseqüències té aquest fet a dia d'avui a casa nostra.

Pots accedir a la ponència de Xavier Casals, aquí