XXV ANIVERSARI HOSPITAL ERNEST LLUCH DE CALATAYUD

• XXV ANIVERSARI HOSPITAL ERNEST LLUCH DE CALATAYUD
El passat dimarts 25 de maig, es van inaugurar els actes de celebració dels vint-i-cinc anys de l'Hospital Ernest Lluch de Calatayud. A les 19.30 hores, a l'església de San Pedro de los Francos de Calatayud, va tenir lloc la conferència Cómo se gestó nuestro hospital?, a càrrec del metge D. José Galindo Antón, i en acabar, hi va haver un concert de la Coral Bibilitana.L'acte l'organitzaren el Servicio Aragonés de Salud i l'Hospital Ernest Lluch de Calatayud.La Fundació Ernest va estar representada amb el president de la Secció Aragonesa de la Fundació Ernest Lluch, D. Alfonso Sánchez Hormigo.