Notice

Condol per la mort de Jordi Maluquer Bonet

Foto procedent d'Operactual
Des de la Fundació Ernest Lluch expressem el nostre condol a familiars i amics  de l'estimat Jordi Maluquer Bonet (1935-2022) qui fou patró i impulsor de la Fundació Ernest Lluch i de la comissió cultural. Periodista, escriptor i crític musical, fou director general de Música, Teatre i Cinema del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya (1982) i president de la Comissió Artística del Gran teatre del Liceu (1989). A la Fundació el recordem amb gran estima per la seva saviesa, predisposició, col·laboració, afecte i bonhomia.

Descansa en pau!