Notice

El lideratge a la clínica. Un bon metge o un metge bo?

• AmicsUAB.DR.Vilardell.jpg
Miquel Vilardell, catedràtic de Medicina de la UAB i durant molts anys cap de medicina interna a l'Hospital de la Vall d'Hebron i actualment a Quiron Salud, parlarà del bon lideratge als hospitals en aquest acte organitzat per l'Associació d'Amics de la UAB i que compta amb la col·laboració del Col·legi de Periodistes.

L'acte porta per títol: El lideratge a la clínica. Un bon metge o un metge bo? i tindrà lloc aquest dijous  les set de la tarda

Hi participaran:
  • Miquel Vilardell