Notice

"Ernest Lluch, la passió de ser culer"

Acte en la memòria de l'Ernest Lluch - PSC de Vilassar de Mar

• IMG-20220113-WA0002.jpg
 Col·loqui en homenatge a ernest Lluch organitzat per l'agrupació local del PSC de Vilassar de Mar i que tindrà lloc el proper divendres 21 de gener de 2022 a les 18:30, a la sala d'actes de la Biblioteca Ernest Lluch de la població maresmenca.

L'acte es vertebrarà en una xerrada amb la participació d' Antoni Guil, president de la Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona;  Ramon Alfonseda, president de l'Associació Barça Jugadors i Carles Rexach, qui fou jugador i entrenador del FC Barcelona.

L'acte seguirà el protocol sanitari vigent.