Notice

Reobre el Centre Cultural Ernest Lluch de Sant Sebastià

• IMG_0018.JPG
El Centre Cultural Ernest Lluch de Sant Sebastià va reobrir les seves portes al públic aquest dilluns, 14 d'octubre, en un acte al qual va assistir-hi el vicepresident de la Fundació, Enric Lluch Galera. Després d'estar un any tancat a causa de les obres de remodelació de l'Estadi d'Anoeta, el centre ofereix els seus serveis i programació a la seu situada a la façana Est del Estadi d'Anoeta, amb l'única excepció del Haurtxoko i el Gazteleku. Tots dos serveis romandran durant tot el curs 2019/2020 a la seu actual (emplaçament provisional al Parc Ferrerías) fins a la seva reobertura en un nou i més ampli local que estarà situat també a l'Estadi d'Anoeta, al costat del centre cultural.

L'equipament cultural d'Amara va reobrir amb importants millores. La principal novetat és que el centre ja no està dividit en dues seus, tal com succeïa fins ara. Una nova planta baixa a peu de carrer, connectada a la primera planta ja existent, albergarà a partir d'ara l'entrada al centre i la recepció, així com l'espai d'exposicions, un taller per a cursos i cessions i la sala d'actes. A la planta superior s'ubicaran la biblioteca, Kzgunea, el servei Plus 55, 4 tallers i les oficines.