13 línies

La societat virtual a debat

• cartell.jpg
La societat de la informació ve produint una sèrie de transformacions de gran magnitud. Gairebé sense adonar-nos-en estem submergint-nos en una nova civilització, una nova forma de vida que marcarà el nostre esdevenir. Les comunitats virtuals són un dels primers passos que estem observant. Un nou escenari en el qual es desenvolupa la socialització del segle XXI. En un fugaç període de temps, aquests suports han passat de ser un reducte d’extravagants fanàtics d'Internet per convertir-se en l'àgora de les noves generacions. Els temps canvien, les tecnologies canvien i les formes de comunicar-se i relacionar-se no poden escapar a aquest canvi.

Partint d’aquestes consideracions i de la realitat canviant d’avui, es tracta de reflexionar i debatre sobre el paper, incidència i abast de les noves tecnologies i l’impacte de nous models de comunicació, de sociabilització, de negocis i d’oci, en la societat actual.

La societat virtual
, és el tema que centrarà l’interès de la VII Jornada Ernest Lluch de Torroella de Montgrí, que tindrà lloc el proper dissabte 16 d'octubre i que organitzen el Museu de la Mediterrània i la Fundació Ernest Lluch amb el suport de Fundació Caixa Girona.