Formulari de consulta

Dades de qui fa la sol.licitud

Dades del document

Per a emplenar aquest apartat, es prega coneixement previ de l'inventari del fons d'arxiu (Descarrega)

DECLARACIÓ PER A SER SIGNADA PELS USUARIS:

Atès l’interès d’utilitzar, amb finalitats d’investigació, la documentació de l’Arxiu Ernest Lluch i Martín, estic d’acord en no citar el contingut de cap dels materials als quals tindré accés, sense permís de la Fundació, i solament el parafrasejaré en cas que aquest detall sigui essencial per a una justa expressió del seu contingut històric i científic, i que si s’em permet copiar o tenir còpies d’algun d’aquet material, utilitzaré les còpies sols amb finalitat d’investigació i que no ho passaré a altres persones sense el consentiment escrit de la directora de l’Arxiu Ernest Lluch i Martín.