Tesi doctoral d'Ernest Lluch i Martín

Posem a l'abast de tota persona interessada en conèixer i llegir l'edició original de la tesi d'Ernest Lluch i Martín, els tres volums que la componen. Aquesta tesi doctoral fou llegida l'any 1970 i va ser dirigida pel catedràtic de Política Econòmica de la UB, Dr. Fabià Estapé.

"El pensamiento económico en Cataluña entre el Renacimiento económico y la Revolución Industrial: La irrupción de la escuela clásica y la respuesta proteccionista", per Ernest Lluch i Martín. 1970.