Los objetivos de la Fundación se concretan en mantener viva la memoria de Ernest Lluch, su pensamiento y su obra, así como en fomentar el diálogo entre los ciudadanos de Cataluña, España y Europa.

¿Quieres estar informado/da?

Para recibir información periódica sobre las actividades de la fundación ...
Regístrate »

« índice

Colección: Publicaciones

En este apartado encontrará clasificadas por colecciones, las publicaciones editadas o coeditadas por la Fundación Ernest Lluch, del año 2002 desde. Se trata de publicaciones resultantes de las actividades que organiza la Fundación y que están estrechamente relacionadas con el bagaje intelectual, cultural y académico de Ernest Lluch. Precisamente, buena parte de estas colecciones toman por título el nombre de la actividad o del ámbito concreto de actuación en que se inscriben.

Para adquirir cualquiera de estas publicaciones, consulte el apartado de Amigos de la Fundación .
Imagen15.jpg

Una mirada econòmica al futur del futbol

4 Diàleg Ernest Lluch d'Economia i Futbol<br />

Autor: DDAA
Editor: FC Barcelona i Fundació Ernest Lluch
Año de publicación: 2017
* Des de la Fundació Ernest Lluch posem aquest llibre a l'abast de tota persona interessada, en format PDF, aquí.
'Una mirada econòmica al futur del futbol' és el títol d'aquest llibre de la mateixa manera que ho va ser dels 4ts Diàlegs Ernest Lluch d'Economia i Futbol, celebrats el 6 de juny de l'any passat. apadrinats pel FC Barcelona i impulsats per la Fundació Ernest Lluch, amb el ferm propòsit d'analitzar de manera conjunta dues dimensions que es complementen i es necessiten més que mai, per tal d'encarar els reptes globals d'un esport cada vegada més professionalitzat.

En aquest llibret hi trobaran les transcripcions de les intervencions institucionals i de la taula rodona, així com de la part central del mateix: el diàleg protagonitzat per dues prestigioses veus en l’àmbit de l’economia de l’esport, tant des del punt de vista acadèmic, com des del punt de vista periodístic com són Stéfan Késsenne, professor emèrit de la Universitat d’Anvers i la Universitat de Lovaina i Simon Kuper, prestigiós periodista del Financial Times i guanyador l’any 2008 del premi Manuel Vázquez Montalbán, entre altres.