Acte anual Beca de Recerca Ernest Lluch

Lliurament de la VIII Beca de Recerca i presentació del llibre d'Iván Armenteros

Data 21/02/2013

Organitza: Fundació Ernest Lluch
Col·labora: Museu d'Història de Catalunya
Amb el suport de: Ajuntament de Barcelona, Diputació de Barcelona i Generalitat de Catalunya

Auditori del Museu d'Història de Catalunya

Acte de presentació i lliurament de la VIII Beca de Recerca Ernest Lluch . En el marc d’aquest acte tindrà lloc la presentació del llibre Cataluña en la era de las navegaciones. La participación catalana en la primera economía atlàntica (1470-1540), d’Iván Armenteros Martínez, guanyador de la VII Beca de Recerca Ernest Lluch (2010) .

L’acte es realitzarà el proper dijous 21 de febrer de 2013, a les 19:00 hores a l’auditori del Museu d’Història de Catalunya.

Intervindran:

• Agustí Alcoberro, director del Museu d’Història de Catalunya.
• Roser Salicrú, historiadora del Departament de Ciències Històriques – Estudis Medievals IMF – CSIC (Barcelona) i prologuista del llibre.
• Josep Maria Carreras, patró i responsable de la comissió acadèmica de la Fundació Ernest Lluch
• Iván Armenteros, guanyador de la VII Beca de Recerca Ernest Lluch (2010) i autor del llibre.