ACTE BECA ERNEST LLUCH

Concessió de la V Beca de Recerca Ernest Lluch i de la II Beca de Recerca del Patrimoni Musical

Data 16/12/2008

Organiza: Fundación Ernest Lluch
Colabora: Museu d'Història de Catalunya

Museu d'Història de Catalunya. Plaza de Pau Vila 3. Barcelona

Acte de concessió i presentació de la Beca de Recerca Ernest Lluch i de la Beca Ernest Lluch de Recuperació del Patrimoni Musical. En el marc d’aquest acte, a més de guardonar els premiats en les respectives convocatòries, tindrà lloc la presentació del llibre “La Conferència dels Tres Comuns (1697-1714). Una institució decisiva en la política catalana” d’Eduard Martí, guanyador de la III Beca de Recerca Ernest Lluch (2006) i el lliurament de la recerca realitzada per Julio Martínez Galarraga, guanyador de la quarta edició (2007).

L’acte es realitzarà el proper dimarts 16 de desembre de 2008, a les 19 hores a l’auditori del Museu d’Història de Catalunya

Intervindran:

• Agustí Alcoberro, director del Museu d’Història de Catalunya.

• Joaquim Albareda, director de l’IUHJVV i autor del pròleg del llibre “La Conferència dels Tres Comuns (1697-1714). Una institució decisiva en la política catalana”, d’Eduard Martí.

• Josep Maria Carreras, comissió Acadèmica Fundació Ernest Lluch

• Jordi Maluquer, comissió Cultural de la Fundació Ernest Lluch