CERCAR ACTIVITATS

Data 11/12/2010

Hora 12:00

Organitza
Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya i Fundació Ernest Lluch

Saló Sant Jordi. Palau de la Generalitat de Catalunya

Organitza

El 21 de novembre farà 10 anys de l’assassinat d’Ernest Lluch. La Fundació Ernest Lluch impulsa una sèrie d’activitats en el seu record  a Catalunya i arreu dels territoris lluchians, com Aragó, València, País Basc i Madrid ( podeu consultar el programa d’actes). El proper dia 11 de desembre, al Saló Sant Jordi de la Generalitat tindrà lloc l’acte central amb la presència del Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya.

Parlaments:
– Sr. Enric Lluch, Vicepresident de la Fundació Ernest Lluch i representant de la família Ernest Lluch a l’acte
– Sr. Pere Gimferrer. Glossa de l’amic Ernest Lluch.
– Sr. José Montilla, MH President de la Generalitat de Catalunya

Peça musical: A càrrec del Sr. Claudi Arimany, músic i amic d’Ernest Lluch, qui interpretarà dues peces dels germans Pla.

*Es servirà una copa de cava al final de l’acte