CERCAR ACTIVITATS

Adquisicions assassines – XX Seminari Ernest Lluch a la UB

Quan les plataformes digitals compren i maten potencials competidors

Data 21/10/2022

Hora 12:00

Organitza
Facultat d'Economia i Empresa de la UB - Fundació Ernest Lluch

Lloc
Sala de Recepcions, UB School of Economics (Carrer John M. Keyness, 1-11, 08034 Barcelona)

Coorganitza:

El XX Seminari Ernest Lluch d’Economia Ernest Lluch a la Universitat de Barcelona, coorganitzat amb la Facultat d’Economia i Empresa de la UB, tindrà aquest any com a objecte de reflexió ele elements de competència en l’àmbit de les plataformes digitals.

El professor d’Economia de la Universitat de Xile, Aldo González dura a terme la ponència sota el títol de “Adquisions assassines: quan les plataformes digitals compren i maten potencials competidors” . L’acte comptarà amb la introducció acadèmica del professor d’Economia de la UB Joan Ramón Borrell i les intervencions inicials de representants de la Fundació Ernest Lluch i de la Facultat d’Economia i Empresa de la UB

L’acte es durà a terme a la Sala de Recepcions de la Facultat d’Economia i Empresa de la UB.