Cap a una societat polaritzada? Les classes mitjanes a debat

VIII Jornada Ernest Lluch de Ciències Polítiques i Socials a la UPF

Data 14/02/2013

Auditori de l’àgora Jordi Rubió i Balaguer del campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra (Ramon Trias Fargas, 25. Barcelona).

La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch, amb el propòsit comú d’incentivar el debat i el diàleg sobre qüestions candents de l’actualitat política i social, organitzen per vuitè any consecutiu la Jornada Ernest Lluch de Ciències Polítiques i Socials

Cap a una societat polaritzada? Les classes mitjanes a debat
és el tema d’enguany. La Jornada tindrà lloc el 14 de febrer de 2013 i  consta de dues parts. Una primera que se centra amb la ponència-marc de títol homònim i que anirà a càrrec de Xavier Martínez Celorrio, professor de Sociologia de la Universitat de Barcelona. I una segona part, que se centra en una taula rodona formada per experts i analistes sobre el tema a tractar. L’acte tindrà lloc a l’auditori de l’àgora Jordi Rubió i Balaguer del campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra (Ramon Trias Fargas, 25. Barcelona).

11:00h. Benvinguda i presentació.

11:15h. Conferència a càrrec de Xavier Martínez Celorrio. Professor de Sociologia de la Universitat de Barcelona

12:00h. Torn obert de preguntes

12:30h. Taula rodona:

• Carme Trilla. Economista i Responsable del Servei de Mediació en l’Habitatge de Càritas Diocesana de Barcelona.
  • Joan-Josep Vallbé. Politòleg i professor de la Universitat de Barcelona
  • Sebastià Sarasa. Professor titular de Sociologia a la Universitat Pompeu Fabra

. Cloenda