CERCAR ACTIVITATS

Hora 18:30

Organitza
Organiza: Fundació Ernest Lluch
Colabora: Fundació "la Caixa"

Sala d'actes del Palau Macaya de la Fundació "la Caixa"

Organitza
 Argumentari

Dels quatre elements que representaven la matèria en l’antiguitat clàssica, és el foc el que representa millor el punt d’inflexió polític que caracteritza la hipermodernitat. El foc constitueix l’element incandescent que envolta, com a risc i possibilitat extrema, el llenguatge i la pràctica de la política. Així, el necessari diàleg polític és un diàleg en temps de combustió, accelerat. I ens cal entendre el bagatge ideològic que hi ha darrere d’aquesta pràctica i dels esdeveniments que expliquen la nostra vida quotidiana per saber quin diàleg és el possible.

Dialoguen
Michael Marder, professor investigador de Filosofia Ikerbasque a la Universitat del País Basc, UPV/EHU.

Daniel Gamper, professor de Filosofia Moral i cap del Departament de Filosofia de la Universitat Autònoma de Barcelona.

*Adquirir entrades online per aquest diàleg: aquí

**Per a més informació sobre el cicle i reserva d’entrades d’altres sessions:  aquí