CERCAR ACTIVITATS

D6. El futur de la salut pública

L’impacte de les noves pandèmies i el canvi climàtic

Data 19/11/2020

Hora 18:30

Organitza
Organiza: Fundació Ernest Lluch
Colabora: Fundació "la Caixa"

Sala d'actes del Palau Macaya de la Fundació "la Caixa"

Organitza
 Argumentari

D’acord amb dades de l’OMS, sabem que es podria prevenir prop del 25 % de la càrrega de morbiditat mundial centrant l’atenció en la reducció dels factors de risc socials i mediambientals. I també sabem que per abordar els determinants mediambientals de la salut és indispensable fer-ho en col·laboració amb altres sectors econòmics (energia, transports, agricultura, indústria). L’element sistèmic hi és clau, i repensar la relació dels diferents components d’aquest triangle (salut, economia, medi ambient) determinarà el benestar de l’espècie humana i les nostres formes de convivència.

Dialoguen

María Neira. Directora del Departament de Salut Pública i Medi Ambient de l’Organització Mundial de la Salut (OMS)

Yayo Herrero. Antropòloga i enginyera agrícola. Professora d’educació ambiental i desenvolupament sostenible de la Càtedra UNESCO de la UNED. Excoordinadora d’Ecologistas en Acción

*Adquirir entrades online per aquest diàleg: aquí