CERCAR ACTIVITATS

Debats a la Nau (València): Estat de dret i reforma constitucional

Cicle Actualitat i llegat de: Manuel Broseta, Ernest Lluch, Francisco Tomás y Valiente

Data 14/01/2015

Hora 19:00

Organitza
Universitat de València amb la col·laboració de la Fundació Ernest Lluch

La Nau, Centre Cultural de la Universitat de València (c / Universitat, 2).

Organitza

Hi participen:

• Pascual Sala Sánchez: Jurista, expresident del Tribunal Suprem i el Consell General del Poder Judicial, i expresident del Tribunal Constitucional.
  • Enrique Barón Crespo: Economista, advocat i polític, president de la International Yehudi Menuhin Foundation i l’European Foundation for the Information Society.
  • Santiago Muñoz Machado: Catedràtic de Dret Administratiu de la Universitat Complutense, acadèmic de la Real Academia de Ciencias Morales y Políticas, i membre de la Real Academia Española

Modera: Esteban Morcillo. Rector de la Universitat de València.
Presenta: Marc Baldó. Catedràtic d’Història Contemporània de la Universitat de València i comissari de l’exposició Mestres de Ciutadania.