Diàlegs – Jornada de Presentació a València

Data 24/11/2011

Organiza: Fundación Ernest Lluch
Con el apoyo de: Fundación La Caixa
Colaboran: Universidad de Valencia y UIMP (Valencia)

Aula 1 (Aula dels Cavallers) - UIMP Valencia Palau de Pineda. Plaza del Carmen, 4 - 46003 Valencia (España). Tel. 963 108 020 / 019 / 018. Fax. 963 108 017 - secretaria_valencia@uimp.es

Al llarg d’aquest 2011 s’han realitzat 10 diàlegs a l’entorn d’Espanya. Cadascún d’ells ha comptat amb dos protagonistes experts en la matèria, persones totes elles que reuneixen capacitat de visió i anàlisi sobre un tema clau de l’àgora pública, per tal de proporcionar-nos des del respecte punts de vista diferenciats i/o complementaris. En posterioritat a la realització dels diàlegs i a l’emissió dels mateixos a La 2, es duran a terme quatre Jornades de Presentació, a Barcelona, Madrid, València i Saragossa, on es donaran a conèixer les tesis exposades pels dialoguistes, amb la presència d’alguns dels seus protagonistes.

Jornada de Presentació a València

Seu UIMP Valencia Palau (Aula 1 (Aula dels Cavallers)

Programa (aquí en PDF)

11.00 – Presentació Institucional + Presentació dels Resultats del projecte: – Benvinguda i salutació entitats organitzadores (10m.)

• Fundació La Caixa
  • Fundació Ernest Lluch

– Informe a manera de conclusions:

• Director del Projecte Diàlegs, Sr. Joan Fuster

11.30 – Taula de debat –  El Diàleg territorial en la competitivitat i finançament d’infraestructures.

• Modera: Vicent Soler
  • Dialoguistes convocats: