CERCAR ACTIVITATS

Dimensions de la desigualtat social

X Jornada de Ciències Polítiques i Socials - UPF

Data 19/02/2015

Hora 11:00

Organitza
Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la UPF i Fundació Ernest Lluch

Lloc
Aula 13.007 de l’edifici Ramón Turró Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra.

Organitza

Dimensions de la desigualtat social, és el tema de debat triat per a la X Jornada Ernest Lluch de Ciències Polítiques i Socials, que enguany tindrà lloc el dijous 19 de febrer de 2015 a l’aula 13.007 de l’edifici Ramón Turró Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra (Barcelona).

Programa:

11:00h. Benvinguda i presentació

11:15h. Conferència a càrrec de Joan Benach. Professor i investigador de salut pública i director de GREDS-EMCONET (Dpt. Ciències Polítiques i Socials, UPF)

12:00h. Torn obert de preguntes

12:30h. Taula rodona:

• Joan Benach. Professor i investigador de salut pública i director de GREDS-EMCONET. Professor del Departament de Ciències Polítiques i Socials, UPF.
  • Xavier Bonal. Professor de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Sara Moreno. Professora de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Albert Recio. Professor del Departament d’Economia Aplicada de la UAB.

Modera: Mariona Ferrer. Professora del Departament de Ciències Polítiques i Socials, UPF.

14:00h. Cloenda