CERCAR ACTIVITATS

Ernest Lluch Opina volum XI

Presentació de l'opuscle amb articles de premsa d'Ernest Lluch

Data 02/12/2011

Hora 19:30

Organitza
Ajuntament de Vilassar de Mar i Fundació Ernest Lluch

Lloc
Sala d'actes de la Biblioteca Ernest Lluch de Vilassar de Mar
Carrer Santa Eulàlia 66-80
Vilassar de Mar

Descarrega

Organitza

L’ajuntament de Vilassar de Mar i la Fundació Ernest Lluch presenten el XIè i darrer volum de l’opuscle Ernest Lluch Opina, a Vilassar de Mar.

El pròleg d’enguany va a càrrec d’Enric Lluch i homenatja Jordi Garcia i Bosch, i és  a la vegada, un record a la relació d’Ernest Lluch amb Vilassar de Mar, i un reconeixement a la tasca d’Oikos-Tau i del món editorial que Lluch sovintejà. D’altra banda, amb l’edició d’aquest darrer volum s’afegeixen 15 articles més als 150 dels anteriors llibrets. Un llegat que a partir del 2012 estarà disponible en format digital, en aquesta mateixa web.

Al mateix temps aquest acte de presentació és un sincer agraïment a  tots els alcaldes, prologuistes i participants a les presentacions dels reculls anteriors, a tots els assistents i amics que han fet possible aquest record i testimoniatge. L’acte d’enguany comptarà amb les intervencions de:

• Joaquim Ferrer, alcalde de Vilassar de Mar
  • Enric Lluch, vicepresident de la Fundació Ernest Lluch i prologuista de la present edició.
  • Romà Cuyàs, patró de la Fundació i gran coneixedor del món editorial i que enguany dirigirà unes paraules al respecte