ERNEST LLUCH OPINA

Presentació del VII volum "Ernest Lluch Opina"

Data 14/12/2007

Organizan: Ajuntament de Vilassar de Mar y Fundación Ernest Lluch

Sala de Plenos. Ayuntamiento de Vilassar de Mar

Presentació del VII volum Ernest Lluch Opina, que enguany recull entre altres, articles relacionats amb la sanitat. L’acte comptarà amb les intervencions del Sr. Xavier Trias i Vidal de Llobetera, ex-conseller de Sanitat,  i de la Sra. Carmen Moya García, Delegada del Govern per al Pla Nacional sobre Drogues i prologuista de la present publicació.

Per setè any consecutiu la Fundació Ernest Lluch i l’Ajuntament de Vilassar de Mar participen en la tasca de donar a conèixer el pensament i obra d’Ernest Lluch. Una excel·lent oportunitat per rellegir articles que han esdevingut bons referents per a l’anàlisi de qüestions relacionades amb l’economia, la política, la sanitat, la història i la música, entre altres aspectes susceptibles de l’interès i estudi d’Ernest Lluch.