EXPOSICIÓ ERNEST LLUCH, L’ESFORÇ PER A CONSTRUIR UN PAÍS

Inauguració d'una exposició sobre Ernest LLuch

Data 15/10/2007

Organiza: Generalitat de Catalunya y Fundación Ernest Lluch

Librería Blanquerna, sede de la Delegación del Govern de la Generalitat de Catalunya en Madrid. Calle de Alcalá, 44.

Ernest Lluch, l’esforç per a construir un país és una exposició sobre la vida i l’obra d’Ernest Lluch, fruit d’una petició del Departament de Presidència de la Generalitat de Catalunya, i forma part d’un conjunt d’exposicions sobre personatges catalans que impulsa la Generalitat. Després d’aquest acte d’inauguració i de la seva estada a Madrid, dita exposició s’ubicarà temporalment a Santander, Sant Sebastià, Zaragoza, València i Barcelona, per a concloure aquesta itinerància a Vilassar de Mar, municipi on va neixer Ernest Lluch i que actualment acull la seu de la Fundació que porta el seu nom.